Friday, July 24, 2009

IMPIAN


hari ini..... aku impikan sesuatu yang belum pasti aku dapat pada esok hari..... mengingatkan kembali diriku yang serba kekurangan.... seringkali ku diingatkan oleh laungan azan.... haiya 'ala alfalah....... namun rasa kekurangan seringkali menghambar diriku..... adakah kejayaan akan ku kecapi..... masa berlalu pantas...

hari ini.... aku melalui kehidupan yang penuh kesedihan..... mengenangkan pemergian ayah saudara ku kembali ke rahmatullah..... dan pemergian seorang pejuang islam..... ayah kepada sahabat ku.... dengan air mata tidak cukup untuk membalas jasa-jasa mereka... aku perlu menyambung tugas-tugas mereka....

hari ini..... aku sedar.... bahawa mereka adalah orang yang berjaya bagi ku.... aku yakin bahawa setiap langkah mereka adalah jalan menuju kejayaan.... menyahut seruan ilahi adalah suatu kejayaan... sekaligus mencapai impian.....

0 comments:

Post a Comment